הטיפולים בקליניקה

טיפול בטריגר פינגר (אצבע הדק)

אנחנו נמצאים בעיצומו של עידן דיגיטלי בו כל אחד ואחת מבלה שעות רבות מול טלפון חכם, טאבלט או מחשב. לעיסוק החדש הזה יש השלכות רבות. אחת מהן היא דלקת כרונית בגידים של אחת מאצבעות הידיים

פציאליס טיפול בעזרת רפואה סינית

עמי, בן 50, הגיע אליי לקליניקה בשעות הערב, מצויד במשקפי שמש (למרות שהיה כבר ערב בחוץ). הוא הוריד את המשקפיים והיה מעט מבויש. הוא ציין שלפני כשבוע הוא קם ככה בבוקר: לא מצליח לעצום את

טיפול בסינוסיטיס

שרה, בת 30, סובלת מאז היותה נערה מסינוסיטיס. איך שמתחיל הסתיו היא מתחילה להרגיש שהאף שלה נסתם, ומתחילים להופיע כאבים חזקים בקדמת הראש. עד אמצע האביב היא סובלת מהתקפים דומים. היא לוקחת כל פעם אנטיביוטיקה,

טיפול בדורבן

כאב בכף הרגל- על דורבן וחיות אחרות בזמן האחרון מגיעים אליי לקליניקה מטופלים רבים, אשר מתלוננים על כאבים בכף הרגל. כולם באים אליי עם אותה אבחנה: "יש לי דורבן". ואני עונה להם: "מגניב, לי

הקשר בין סטרס לסוכרת

בישראל חיים כחצי מיליון חולי סוכרת ועוד כרבע מיליון שטרם אובחנו כחולים. לא בכדי מכונה סוכרת TYPE2  המגפה של המאה ה- 20. שכיחות המחלה נמצאת במגמת עלייה. וניתן למצוא אותה בעיקר במדינות המערביות המפותחות, בהן

הטיפול בסוכרת

מחלת הסוכרת קיימת כבר אלפי שנים. בעבר, לפני כניסתה של הטכנולוגיה לעולם הרפואה, איבחן הרופא את המחלה בעזרת טעימת שתן המטופל. כיום, זו אחת המחלות השכיחות בעולם המערבי, ומספר החולים בה עולה בכל שנה. מושגים

טיפול בכאבי צוואר

כאב צוואר היא בעיה שכיחה מאוד. אנשים רבים סובלים ממנה בעוצמות שונות ומסיבות שונות. הכאבים יכולים להיות מקומיים, אך הם יכולים לגרום לכאבי ראש ולהקרנות לידיים. הצוואר הוא החלק העליון של עמוד השדרה והוא מכיל

טיפול בכאבי ברכיים

הברך היא אחד מהמפרקים המורכבים שיש לנו בגוף והיא גם נוטה לעשות לנו הכי הרבה צרות. מקור הבעיות יכול לנוע מדלקת בשריר עד לשחיקה של המפרק. מבנה הברך מפרק הברך הוא מפרק צירי, שהפועלות שלו

טיפול בכאבי כתף

מפרק הכתף מורכב משלוש עצמות: עצם הזרוע (Humerus), עצם הבריח (Clavicula) ועצם השכם (Scapula spain/Acromion). המבנה נותן לכתף את טווח התנועה הגדול שיש לה. החיסרון בטווח תנועה גדול הוא חוסר יציבות. לכן, מפרק הכתף

טיפול בכאבי גב תחתון

מי מאיתנו לא סבל לפחות פעם אחת במהלך חייו מכאב גב? כנרה שאתם לא לבד. כאב גב תחתון הוא אחד מהגורמים הנפוצים ביותר לפנייה לרופא. כ- 80% מהאוכלוסייה סובלים או יסבלו מכאבי גב בדרגות שונות