טיפול בטריגר פינגר (אצבע הדק)

תוכן עניינים רוצה לקבוע תור לטיפול? מלא את הפרטים או חייג 077-6670169 אנחנו נמצאים בעיצומו של עידן דיגיטלי בו כל אחד ואחת מבלה שעות רבות מול טלפון חכם, טאבלט או מחשב. לעיסוק החדש הזה יש השלכות רבות. אחת מהן היא דלקת כרונית בגידים של אחת מאצבעות הידיים (לרוב אפשר למצוא את האצבע המורה, קמיצה או

טיפול בדורבן

תוכן עניינים רוצה לקבוע תור לטיפול? מלא את הפרטים או חייג 077-6670169 כאב בכף הרגל- על דורבן וחיות אחרות בזמן האחרון מגיעים אליי לקליניקה מטופלים רבים, אשר מתלוננים על כאבים בכף הרגל.כולם באים אליי עם אותה אבחנה: "יש לי דורבן".כמובן, שכל אחד מהם זוכה לטיפול מסור אך גם מעט שונה, למה?לא כל כאב בעקב הוא

טיפול בכאבי צוואר

כאב צוואר היא בעיה שכיחה מאוד. אנשים רבים סובלים ממנה בעוצמות שונות ומסיבות שונות. הכאבים יכולים להיות מקומיים, אך הם יכולים לגרום לכאבי ראש ולהקרנות לידיים . הצוואר הוא החלק העליון של עמוד השדרה והוא מכיל 7 חוליות (Cervical ), גידים, רצועות, שרירים ושמונה צמדי עצבים אשר יוצאים מהמרווח של כל חוליה ומעצבבים אזורים שונים

טיפול בכאבי ברכיים

הברך היא אחד מהמפרקים המורכבים שיש לנו בגוף והיא גם נוטה לעשות לנו הכי הרבה צרות. מקור הבעיות יכול לנוע מדלקת בשריר עד לשחיקה של המפרק. מבנה הברך מפרק הברך הוא מפרק צירי, שהפועלות שלו הן פשיטה (יישור של הברך) וכפיפה. הברך מורכבת מעצם הירך (Femur), עצם השוק ( Tibia), ועצם הפטלה (Patella)  הנמצאת בקדמת

כיצד לטפל בבעיות כתף

מפרק הכתף מורכב משלוש עצמות: עצם הזרוע (Humerus), עצם הבריח (Clavicula) ועצם השכם (Scapula spain/Acromion). המבנה נותן לכתף את טווח התנועה הגדול שיש לה. החיסרון בטווח תנועה גדול הוא חוסר יציבות. לכן, מפרק הכתף עטוף בשרירים רבים שעוזרים לייצוב של המפרק. בין קבוצות השרירים הבולטות במפרק ניתן למצוא את מסובבי הכתף (Rotator cuff). קבוצה זו