דף בית

מאזן את מערכות הגוף

יובל בלייר

רפואה סינית - יובל בלייר מומחה לרפואה סינית

רפואה סינית היא שם כולל למגוון של שיטות טיפול שונות שבהן נעשה שימוש למעלה מאלפיים שנה בסין.

בעשורים האחרונים גם הרפואה הקונבנציונאלית החלה להכיר בעקרונות החיים וביעילות הטיפולים של הרפואה הסינית והיא משלבת טיפולים רבים במוסדות הרפואה המערביים, בכל העולם וגם בישראל. התוצאות המתקבלות מהטיפולים מובילות לשיפור משמעותי, גם לטווח הארוך, הן בבריאות הגופנית והן בבריאות הנפשית.

יובל בלייר הוא מומחה בתחום הרפואה הסינית, הוא מטפל במגוון רחב של מחלות ותופעות ומצליח לתת מענה במקרים רבים שבהם הרפואה הקונבנציונאלית מצליחה לעזור פחות או שנותרה ללא מענה מתאים.

שיטות הטיפול שלי

בעיות נפוצות

רפואה סינית נא להכיר:

שיטות הטיפול המרכזיות של הרפואה הסינית הן דיקור סיני, תזונה, צמחי מרפא וטכניקות מגע. בעזרת השיטות האלו מצליחה הרפואה הסינית לרפא וגם למנוע בעיות רפואיות רבות בכל גיל, בקרב ילדים, מבוגרים וגם קשישים.

הרפואה הסינית מתייחסת אל מחלה כחוסר איזון בגוף ומטרת הטיפולים הם להחזיר לגוף את האיזון שאבד. לפי הרפואה הסינית בגוף יש כשלוש מאות וחמישים נקודות המשפיעות על בריאות הגוף, לכל נקודה יש תפקיד שונה, וטיפולי הדיקור, שבהן מחדיר המטפל מחט דקה אל הנקודות המתאימות, מעוררים את הגוף לפעול, מחזקים ומאזנים אותו.

צמחי המרפא פועלים על המערכות הפנימיות של הגוף.

רפואת הצמחים קיימת מזה אלפי שנים. ברפואה הסינית השימוש בצמחי מרפא הוא דרך פורמולות, המשלבות מספר צמחים ביחד כדי ליצור סינרגיזם.השימוש בצמחים יעיל למגוון רחב של בעיות כמו: כאבי ראש, חוסר איזון בלחץ דם, בעיות עיכול, סוכרת ועוד.

רפואה סינית מטפלת בשורש הבעיה ולא רק בסימפטומים שלה. מומחי הרפואה הסינית יחפשו את השורש והסיבה להופעת הסימפטומים, יטפלו בסיבה, יעזרו לריפוי מלא ושלם וימנעו את החזרה של המחלה ושל הסימפטומים שלה.

הרפואה הסינית מטפלת בהצלחה במגוון בעיות רפואיות, בכאבים כרונים, בכאבי גב ופרקים, בכאבי מחזור חודשי, במיגרנות, בבעיות  במערכת העיכול, ביתר לחץ דם, בכולסטרול גבוה ובבעיות כלליות כמו מתח וחרדה, קשיים בשינה, עייפות ועוד. לעתים הטיפול האלטרנטיבי יתבצע במקביל לטיפול השמרני ולעתים הוא יעמוד בפני עצמו.

הרפואה הסינית היא רפואה מונעת .עקרונות הרפואה גורסים שלא די לחכות עד שמחלה או הכאב יתקפו את הגוף, אלא חשוב להקדים רפואה למכה, לחיות אורח חיים נכון ובריא, לחזק את הגוף ולסייע לו להתגבר על המחלות עוד לפני שהן הופיעו ולעבור טיפולים תקופתיים שנועדו לשמר את הגוף.

טיפולי רפואה סינית - את השינוי תרגישו מהטיפול הראשון

אם התנסיתם בעבר בטיפולים בתחום הרפואה הסינית אתם ודאי מכירים ומודעים ליתרונות הרבים של הרפואה הסינית, אם לא התנסיתם זה הזמן להזמין פגישה לאבחון וטיפול ולגלות את נפלאות הרפואה הסינית.

כדי ליהנות מהתוצאות טובות חשוב לבחור במטפל שמכיר את כל תחומי ההתמחות של הרפואה הסינית וצבר ידע רב וניסיון בתחום. רק מטפל מיומן ומנוסה ידע לבחור עבורכם את הטיפול המתאים ולבצע אותו בהצלחה.

יובל בלייר הוא מטפל מוסמך מטעם האגודה לרפואה הסינית בישראל, הוא הצליח לעזור לאינספור מטופלים, הוא ידע לעזור גם לכם.

קליניקה באשדוד

בית הרופאים, קומה 2 חדר 5, אשדוד.

יום ראשון בין השעות 21:00- 10:00.
יום רביעי בין השעות 21:00- 10:00.

קליניקה ברחובות

בנים 20, רחובות.

יום שני בין השעות 16:00- 08:00.
יום חמישי בין השעות 17:00- 09:00.
יש חנייה מול הקליניקה.

שלחו לנו הודעה