הטיפולים בקליניקה

מהי טווינה?

תוכן עניינים הטווינה (TUI-NA) היא שיטת טיפול במגע המהווה חלק משיטות הטיפול של הרפואה הסינית. השיטה אשר מושתת על פי העקרונות של הרפואה הסינית מסבירה כאב כחסימה או תנועה לא טובה של אנרגיה (צ'י) בתעלות

טיפול בהפרעות שינה

כשהייתי נער, הייתי מתרגש לפני כל מבחן בבית הספר. למדתי דיי טוב וברוב המקרים גם צלחתי את המבחנים. אבל לפני מבחנים גדולים היה לי קשה להירדם. הייתי מסתובב במיטה כמה שעות, עם מחשבות וחששות,

קרא עוד ←
טיפול בטריגר פינגר (אצבע הדק)

תוכן עניינים רוצה לקבוע תור לטיפול? מלא את הפרטים או חייג 077-6670169 אנחנו נמצאים בעיצומו של עידן דיגיטלי בו כל אחד ואחת מבלה שעות רבות מול טלפון חכם, טאבלט או מחשב. לעיסוק החדש הזה יש

פציאליס טיפול בעזרת רפואה סינית

עמי, בן 50, הגיע אליי לקליניקה בשעות הערב, מצויד במשקפי שמש (למרות שהיה כבר ערב בחוץ). הוא הוריד את המשקפיים והיה מעט מבויש. הוא ציין שלפני כשבוע הוא קם ככה בבוקר: לא מצליח לעצום את

טיפול בסינוסיטיס

שרה, בת 30, סובלת מאז היותה נערה מסינוסיטיס. איך שמתחיל הסתיו היא מתחילה להרגיש שהאף שלה נסתם, ומתחילים להופיע כאבים חזקים בקדמת הראש. עד אמצע האביב היא סובלת מהתקפים דומים. היא לוקחת כל פעם אנטיביוטיקה,

טיפול בדורבן

תוכן עניינים רוצה לקבוע תור לטיפול? מלא את הפרטים או חייג 077-6670169 כאב בכף הרגל- על דורבן וחיות אחרות בזמן האחרון מגיעים אליי לקליניקה מטופלים רבים, אשר מתלוננים על כאבים בכף הרגל.כולם באים אליי עם

הקשר בין סטרס לסוכרת

בישראל חיים כחצי מיליון חולי סוכרת ועוד כרבע מיליון שטרם אובחנו כחולים. לא בכדי מכונה סוכרת TYPE2 המגפה של המאה ה- 20. שכיחות המחלה נמצאת במגמת עלייה. וניתן למצוא אותה בעיקר במדינות המערביות המפותחות, בהן

טיפול בסוכרת

תוכן עניינים רוצה לקבוע תור לטיפול? מלא את הפרטים או חייג/י 077-6670169 מחלת הסוכרת קיימת כבר אלפי שנים. בעבר, לפני כניסתה של הטכנולוגיה לעולם הרפואה, אבחן הרופא את המחלה בעזרת טעימת שתן המטופל. כיום, זו

טיפול בכאבי צוואר

כאב צוואר היא בעיה שכיחה מאוד. אנשים רבים סובלים ממנה בעוצמות שונות ומסיבות שונות. הכאבים יכולים להיות מקומיים, אך הם יכולים לגרום לכאבי ראש ולהקרנות לידיים . הצוואר הוא החלק העליון של עמוד השדרה והוא

טיפול בכאבי ברכיים

הברך היא אחד מהמפרקים המורכבים שיש לנו בגוף והיא גם נוטה לעשות לנו הכי הרבה צרות. מקור הבעיות יכול לנוע מדלקת בשריר עד לשחיקה של המפרק. מבנה הברך מפרק הברך הוא מפרק צירי, שהפועלות שלו